Μην πάει ο νου σας στο κακό. Η φράση ανήκει στον έφηβο πρωταγωνιστή του τελευταίου τηλεοπτικού σποτ για τα Möller’s, της διαφημιστικής εταιρείας New Age. Η ατμόσφαιρα, μας ταξιδεύει στα ‘90s, σε επιτυχημένη, αξέχαστη κωμική σειρά.
Η δράση: Μια οικογένεια αντιμετωπίζει με… ψυχραιμία, την επανάσταση του έφηβου γιού. Η ταινία μιλάει για πρώτη φορά ανοιχτά για το ευαίσθητο θέμα του εμβολίου, που απασχολεί κάθε ελληνική οικογένεια. Μία σοβαρή αλλά και ευχάριστη προσέγγιση που έρχεται να “γράψει”, για το κορυφαίο brand.
Η καμπάνια “τρέχει” στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και στα social media. H σκηνοθεσία ανήκει στον πολυβραβευμένο Γιώργο Ζώη και είναι μία παραγωγή της WCA Productions, για λογαριασμό της New Age.